Klachtenregeling
Advanced Skin Care spant zich tot het uiterste in om botox, injectables, PlexR, laser en andere behandelingen met een hoge kwaliteit betaalbaar en toegankelijk voor u te houden in Nederland. Hierdoor kunnen we elk jaar weer veel cliënten blij maken. De kwaliteit en eerlijke open communicatie tussen de arts en cliënt is daarbij essentieel. Het menselijk lichaam is echter geen computer en we kunnen er niet binnenin kijken. Daarom kunnen dingen weleens anders gaan dan verwacht of komen er na de behandeling nog vragen bij u naar boven. Neem gerust contact met ons op! Uw behandeling staat bij ons centraal tot en met het herstel. Waar mensen werken kunnen helaas echter ook dingen weleens anders lopen dan gewenst. Mocht dat onverhoopt gebeuren wat moet je dan doen als je niet tevreden bent na de behandeling?
Advanced Skin Care informeert je na elke behandeling, zowel mondeling als schriftelijk, wanneer het belangrijk is een controle-afspraak te maken. Dit biedt jou de kans het resultaat te laten zien en eventueel nodig geven wij een touch-up. Indien je twijfelt, altijd even contact opnemen! Wij helpen je graag, geven met plezier alle uitleg en indien nodig plannen we uiteraard de controle-afspraak in. Klanttevredenheid maakt ons immers ook tevreden.
Stap 1. Eerst mondeling
Ben jij ergens niet tevreden over of heb je vragen? Dan verzoeken wij jou om telefonisch (040-8454624) whats app (06-31746353) of per email ([email protected]) contact op te nemen. Het liefst alvast een foto van het behandelde gebied meesturen en je naam vermelden. De assistenten van Advanced Skin Care staan jou graag te woord om de oplossing te zoeken voor de ontstane verwarring, teleurstelling, vragen of het probleem. Indien wenselijk wordt een controle afspraak bij de arts ingepland.
Stap 2. Klachtenfunctionaris
Indien jij er met de assistenten/artsen van Advanced Skin Care niet zou uitkomen, dan zal jouw klacht worden voorgelegd aan de klachtenfunctionaris. Ook kun je een klacht rechtstreeks richten aan de klachtenfunctionaris van Advanced Skin Care. De klachtenfunctionaris zal de klacht nogmaals grondig onderzoeken en de klachtenfunctionaris kan jou ook informeren over de te volgen procedure en over de voortgang van de procedure.
Stap 3.Schriftelijk melding klacht
Indien jij er met Advanced Skin Care onverhoopt toch niet uitkomt, dan kan jij jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie van DOKh (onder lidmaatschapsnummer 26284). Voor klik hier meer informatie over DOKh. Je kan jouw klacht ook bij de Nederlandse Vereniging voor Esthetische Geneeskunde (NVEG) voorleggen. Bij beide instanties zijn Advanced Skin Care en haar artsen aangesloten. De klachtenfunctionaris van Advanced Skin Care kan u over de te volgen procedure informeren. Ook kunt u het formulier Procedure behandeling klachten bij de klachtenfunctionaris opvragen.
Klachtenfunctionaris Advanced Skin Care
Monique Vonken
Woenselsestraat 356a
5623 EG Eindhoven
[email protected]
Formulieren:
Klachtenregeling Advanced Skin Care
Privacyreglement Advanced Skin Care
Advanced Skin Care informeert je na elke behandeling, zowel mondeling als schriftelijk, wanneer het belangrijk is een controle-afspraak te maken. Dit biedt jou de kans het resultaat te laten zien en eventueel nodig geven wij een touch-up. Indien je twijfelt, altijd even contact opnemen! Wij helpen je graag, geven met plezier alle uitleg en indien nodig plannen we uiteraard de controle-afspraak in. Klanttevredenheid maakt ons immers ook tevreden.
Stap 1. Eerst mondeling
Ben jij ergens niet tevreden over of heb je vragen? Dan verzoeken wij jou om telefonisch (040-8454624) whats app (06-31746353) of per email ([email protected]) contact op te nemen. Het liefst alvast een foto van het behandelde gebied meesturen en je naam vermelden. De assistenten van Advanced Skin Care staan jou graag te woord om de oplossing te zoeken voor de ontstane verwarring, teleurstelling, vragen of het probleem. Indien wenselijk wordt een controle afspraak bij de arts ingepland.
- Advanced Skin Care neemt elke klacht serieus.
- Het tijdig informeren geeft Advanced Skin Care de mogelijkheid om samen met jou een goede oplossing te vinden.
- Advanced Skin Care wil altijd leren en uw klacht helpt ons de kwaliteit van zorg- en dienstverlening te optimaliseren.
Stap 2. Klachtenfunctionaris
Indien jij er met de assistenten/artsen van Advanced Skin Care niet zou uitkomen, dan zal jouw klacht worden voorgelegd aan de klachtenfunctionaris. Ook kun je een klacht rechtstreeks richten aan de klachtenfunctionaris van Advanced Skin Care. De klachtenfunctionaris zal de klacht nogmaals grondig onderzoeken en de klachtenfunctionaris kan jou ook informeren over de te volgen procedure en over de voortgang van de procedure.
Stap 3.Schriftelijk melding klacht
Indien jij er met Advanced Skin Care onverhoopt toch niet uitkomt, dan kan jij jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie van DOKh (onder lidmaatschapsnummer 26284). Voor klik hier meer informatie over DOKh. Je kan jouw klacht ook bij de Nederlandse Vereniging voor Esthetische Geneeskunde (NVEG) voorleggen. Bij beide instanties zijn Advanced Skin Care en haar artsen aangesloten. De klachtenfunctionaris van Advanced Skin Care kan u over de te volgen procedure informeren. Ook kunt u het formulier Procedure behandeling klachten bij de klachtenfunctionaris opvragen.
Klachtenfunctionaris Advanced Skin Care
Monique Vonken
Woenselsestraat 356a
5623 EG Eindhoven
[email protected]
Formulieren:
Klachtenregeling Advanced Skin Care
Privacyreglement Advanced Skin Care